Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Om erotikfilm på canal+

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Tackad
    2 gånger
    Comhem har ingen porrkanal för kvinnorna som jobbar där som chefer är alla feminister och tycker att porr är skadligt.

Annars finns mycket porrkanaler för tjejer om man har parabol.

Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av altair4 Visa inlägg
    Han skrev att många utnyttjas, givetvis inte alla. Men jag håller med Leatherface till stor del, det pågår en jävla massa skit i porrbranschen som man aldrig ser.
    Visst är det så, men just dessa lesbiska filmerna tycker jag är helt värdelösa och även min sambo....

Citat Ursprungligen postat av sleddog Visa inlägg
    Visst är det så, men just dessa lesbiska filmerna tycker jag är helt värdelösa och även min sambo....
    Jag gillar inte lesbiska filmer heller.

ComHit Crew Minimes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tackad
    247 gånger
    Citat Ursprungligen postat av altair4 Visa inlägg
    Han skrev att många utnyttjas, givetvis inte alla. Men jag håller med Leatherface till stor del, det pågår en jävla massa skit i porrbranschen som man aldrig ser.
    Lätt att dra alla över en kant, tyvärr är verkligheten sånn...
    Och det gäller även i andra branscher och int bara porrbranschen som det på går en hel del skit som man aldrig får/vill se...
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2
    Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2
    Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul)
    Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S

Tack! DennisOlof och letherface ni har helt rätt!!
    razorx verkar inte så insatt i vad han pratar om. Så här är det;
    Om du är tjej och vill bli porrstjärna så måste du säga att du gör lesbiskt och analt annars får du inte jobbet! I varje fall ärdet så i USA. Om du inte vill göra det tar dom in någon annan tjej som säger ja, som kan plågas och låtsas att dom gillar det samtidigt som dom bara ser pengarna framför sig för att stå ut. Dom flesta tjejer känner till att det funkar så. Jag har sett dokumentärer om just det här och många tjejer är i förnekelse när dom håller på med det eller helt enkelt spelar teater. Men lämnar sedan porrbranchen och jobbar emot det här och försöker stoppa det.
    Självklart finns det säkert tjejer som gillar det också, men tycker ändå razorx verkar leva i en drömvärld där allt är på killarnas villkor och tror att porrfilmen han ser är verklighet utan att veta något vad som händer bakom kulliserna. Sorry om jag spräcker din bubbla!

menar du falshback.se ? forumet? Då ska vi väl sätta igång diskussion där med

Ni som håller med mig och vill hjälpa till för förändring så finns canal+ adress/kundtjänst för att maila frågor här;

http://www.canalplus.se/kundtjanst

Telefon CANAL+

020-24 00 24

Varför har dom tex inget forum där man kan diskutera vad vi tittare tycker är bra/dåligt?

Har skrivit till canal+ nu. Så här skrev jag;

Hejsan!
    Jag har haft canal+ i många år och vi är många som undrar varför det är så mycket porrfilmer med enbart lesbiskt!? Så var det inte bara för några år sedan.

Är inte canal+ något som ska ha utbud för hela familjen?

Jag är kvinna och gillar att titta på porr, men ibland är det långa porrfilmer med bara lesbiskt. Väldigt irriterande! Varför? Tror ni inte att kvinnor gillar att titta på porr också? Det är ju vetenskapligt bevisat att kvinnor gillar porr lika mycket som män nuförtiden.

Ska ni visa lesbiska porrfilmer så får ni visa bögporrfilmer också om rätt ska vara rätt!
    Eller varför inte "bara" ha straight porr som det var från början?

Jag tänker driva vidare det här till fler bloggar och forum och om det inte sker någon förändring snart så kommer jag tyvär säga upp mitt abonemang på canal+ och tänker uppmana att andra gör samma sak.........tyvär

Synd jag har haft mycket nöje av porrfilmerna på kvällarna annars
    Men nuförtiden blir jag bara agressiv istället för upphetsad.

MVH

Obvious troll is obvious..

Liknande ämnen

1. Canal Digital med Canal+ multiab
    Av thomasiby i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 16:24
  2. får in canal + film3 men ej canal+ :(
    Av cliosport i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-01, 20:25
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss