Comhem har ingen porrkanal för kvinnorna som jobbar där som chefer är alla feminister och tycker att porr är skadligt.
Annars finns mycket porrkanaler för tjejer om man har parabol.
Comhem har ingen porrkanal för kvinnorna som jobbar där som chefer är alla feminister och tycker att porr är skadligt.
Annars finns mycket porrkanaler för tjejer om man har parabol.
Tack! DennisOlof och letherface ni har helt rätt!!
razorx verkar inte så insatt i vad han pratar om. Så här är det;
Om du är tjej och vill bli porrstjärna så måste du säga att du gör lesbiskt och analt annars får du inte jobbet! I varje fall ärdet så i USA. Om du inte vill göra det tar dom in någon annan tjej som säger ja, som kan plågas och låtsas att dom gillar det samtidigt som dom bara ser pengarna framför sig för att stå ut. Dom flesta tjejer känner till att det funkar så. Jag har sett dokumentärer om just det här och många tjejer är i förnekelse när dom håller på med det eller helt enkelt spelar teater. Men lämnar sedan porrbranchen och jobbar emot det här och försöker stoppa det.
Självklart finns det säkert tjejer som gillar det också, men tycker ändå razorx verkar leva i en drömvärld där allt är på killarnas villkor och tror att porrfilmen han ser är verklighet utan att veta något vad som händer bakom kulliserna. Sorry om jag spräcker din bubbla!
menar du falshback.se ? forumet? Då ska vi väl sätta igång diskussion där med![]()
Ni som håller med mig och vill hjälpa till för förändring så finns canal+ adress/kundtjänst för att maila frågor här;
http://www.canalplus.se/kundtjanst
Telefon CANAL+
020-24 00 24
Varför har dom tex inget forum där man kan diskutera vad vi tittare tycker är bra/dåligt?
Har skrivit till canal+ nu. Så här skrev jag;
Hejsan!
Jag har haft canal+ i många år och vi är många som undrar varför det är så mycket porrfilmer med enbart lesbiskt!? Så var det inte bara för några år sedan.
Är inte canal+ något som ska ha utbud för hela familjen?
Jag är kvinna och gillar att titta på porr, men ibland är det långa porrfilmer med bara lesbiskt. Väldigt irriterande! Varför? Tror ni inte att kvinnor gillar att titta på porr också? Det är ju vetenskapligt bevisat att kvinnor gillar porr lika mycket som män nuförtiden.
Ska ni visa lesbiska porrfilmer så får ni visa bögporrfilmer också om rätt ska vara rätt!
Eller varför inte "bara" ha straight porr som det var från början?
Jag tänker driva vidare det här till fler bloggar och forum och om det inte sker någon förändring snart så kommer jag tyvär säga upp mitt abonemang på canal+ och tänker uppmana att andra gör samma sak.........tyvär
Synd jag har haft mycket nöje av porrfilmerna på kvällarna annars
Men nuförtiden blir jag bara agressiv istället för upphetsad.
MVH
Obvious troll is obvious..