T-bird, jo jag tror det.
Poängen är att det finns en hel del bögporr men den har blivit förpassad till egna kanal eller obskyra kanaler som pysslar med att visa de mera "udda" sakerna som S&M (om det nu heter så) och allt annat. Poängen kanske är att just lesbiskt blivit mer "mainstream" och letat sin in i den vanliga porren (sexfilmerna) mer och mer de sista 10åren.
Sedan är det iofs inte säkert att just tittarna på Canal+ eller TV1000 (vilka det nu var som sände så mycket lesbiskt) inte har undersökt hos sina tittare vad dom faktiskt tycker är bra. Det kan ju inte vara speciellt svårt att göra undersökningar på nätet så man får pejl på vad som "går in och ut" i stugorna där ute
Jag tror nog snarare att just de personerna som numera ansvarar för programinnehåll osv gillar mera lesbiskt, det är i alla fall vad jag tror. Och då väljer dom mera lesbiskt där efter. Men det är bara att klaga, dock är Comhem inte rätt bolag, du bör vända dig till Canal+ (canal digital) då dom ansvarar för kanalens innehåll. Tror jag i alla fall, men i en del fall vidare sänder Canal Digital också andra kanaler samt program osv. Det skiljer sig från kanal till kanal.
I övrigt om du vill fortsätta med liknande diskussioner, få flera svar osv rekommenderar jag flashback. Då Comhit främst berör TV-området, dvs olika leverantörer, kortdelning inom hemmet och teknisk hjälp.
Lycka till.