Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Nätverk med dreambox

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger

    Nätverk med dreambox

    Hej! Jag är nybörjare och letat efter en massa guider och sånt och lagt ner flera dagar på hur man kan sätta ihop drembox och skapa nätverk...men har inte kommit fram till något

    Skulle vara bra om ni gjorde en guide för dummies från början till slut som innehöl allt, gärna med bilder..... Vore tacksam om några kan tänka sig och skapa någon bra guide...Jag vet att det krylar av experter här på forumet

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Boomerang Visa inlägg
    Hej! Jag är nybörjare och letat efter en massa guider och sånt och lagt ner flera dagar på hur man kan sätta ihop drembox och skapa nätverk...men har inte kommit fram till något

    Skulle vara bra om ni gjorde en guide för dummies från början till slut som innehöl allt, gärna med bilder..... Vore tacksam om några kan tänka sig och skapa någon bra guide...Jag vet att det krylar av experter här på forumet
    Lite oklart vad du menar?

    Menar du hur man kopplar in Dreambox i ett hemmanät och får det att fungera med IP-adress och annat?
    Eller menar du hur man kopplar ihop flera Dreamboxar för att dela på ett programkort? Det senare kallas cardsharing och det har skrivits spaltkilometrar om i detta forum.

    Så förklara gärna lite mer vad det är för information du söker.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Lite oklart vad du menar?