Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: värdelös forum

  1. #1

    värdelös forum

    har aldrig varit me om en sån oseriös och värdelös forum.inget liv här frågar man en sak så får man typ svar efter ett år.

  2. #2
    Inte vad jag vet vad det handlar om. Men jag är nöjd med svar på detta forum om jag ställer något. För övrigt blir ett forum inte bättre än sina medlemmar, så det får man leva med eller söka sig till ett forum som man anser vara bättre.

  3. #3
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Hur har du ställt frågan ? Är den otydlig eller så, då är det svårt att få svar. Vi kan omöjligt gissa vad du vill.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  4. #4
    Donator
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    1 472
    Tackad
    77 gånger
    Har jag missuppfattat något?
    Är detta en betaltjänst för support, eller ett forum som drivs av ideella krafter?
    OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.

  5. #5
    Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    560
    Tackad
    9 gånger
    han menar nog detta.
    http://www.comhit.net/showthread.php?t=26545

    och blir lite vresig då ingen hjälper honom

    1) Det fungerar när han kör newcs
    2) Men inte när han kör fausto
    3) Han vill dock köra fausto endå fast det inte fungerar.
    4) Han vet inte hur han ska få det att fungera, och tar det för givet att alla på forumet ska hjälpa han igång.
    5) Det blir då forumets fel =)

  6. #6
    ComHit Crew Minimes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Inlägg
    2 267
    Tackad
    247 gånger
    Gissar det med, han/hon har ju en lösning, dock verkar han/hon ej nöjd med den lösningen.
    Envisas med att det ska gå med fausto av någon anledning?!
    Istället för att använda NewCS som fungerar...

    Personligen förstår jag inte varför fausto skulle vara bättre/sämmre än NewCS men smaken är väl som baken som man säger...

    Varför inte använda det som fungerar och sluta att knussla och göra allt så besväligt för sig?
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2
    Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2
    Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul)
    Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S

  7. #7
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Man kan aldrig kräva svar på ett forum. Det gäller vilket forum som helst. De som är med i forumet har inte betalt för att svara på frågor utan de gör det om de vill och tycker att de har tid att göra det.

    Chansen att få svar ökar ju mer information man skickar med i sin fråga. Det blir då lättare för någon att svara utan att behöva ställa en massa motfrågor för att få reda på förutsättningarna för frågan.

    I fallet med Fausto skulle jag tro att det helt enkelt inte är så många som kör Fausto, och därför är det inte så många som har erfarenhet och kan svara på frågan.

    Generellt måste jag säga att detta forum tycker jag absolut är ett av de bästa när det gäller att få svar på frågor. I princip allt jag vet om cs har jag lärt mig på detta forum. Så jag håller inte med om att det är ett dåligt forum, tvärtom.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Inlägg
    4 250
    Tackad
    122 gånger
    Nu vet jag inte men det kan ju faktiskt vara så att fausto inte är lika stabilt helt enkelt.
    Inget som nån här på forumet kan göra nåt åt.
    DM8000CC 1TB HDD DVD - OpenPLi
    HTPC: Intel Core i5 2320 8GB 500GB HDD + Kodi
    Epson TW3200, Euroscreen Black Grey 86"
    ESXi med bla Tvheadend Server + HDHomeRun HDHR3-4DC
    Raspberry Pi 4 - LibreELEC
    Revolut https://revolut.com/sv-SE/referral/andreaa5w Vimla https://vimla.se/?202112012015449961 Tibber: https://invite.tibber.com/dc6f62be

  9. #9
    Donator
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    483
    Tackad
    8 gånger
    Citat Ursprungligen postat av catlak Visa inlägg
    får igång servern. kopplar in dm500c boxen. kanalerna öppnas exempel tv4 t4 film och sånt .sedan när jag går över till en kanal som inte visar. och går tillbaka till den som visar. så slutar den att visa fast den visade. nån som vet vad detta kan bero på
    Som man frågar får man svar.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av catlak Visa inlägg
    har aldrig varit me om en sån oseriös och värdelös forum.inget liv här frågar man en sak så får man typ svar efter ett år.
    Du har varit medlem i över 4 år och hur många har du hjälp själv under den tiden?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. s....s....forum
    Av jan-olov i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 12:35
  2. Nokia 112T värdelös signalstyrka
    Av Audiochicken i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 14:47
  3. Är det värdelös???
    Av Dado2002 i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-29, 21:31
  4. Humax värdelös efter systembyte?
    Av MobbA i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-02, 12:32
  5. [LÖST] PRG IV Värdelös?
    Av foggy i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 22:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss