Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Dantax DVB-T 500 S

Dantax DVB-T 500 S

Hej! Jag har nästan panik...varit utan tv i 4 dagar nu. Problemet är att min tv släcks ned efter ca 1 timme, sen står digitalboxen o bara blinkar. jag har försökt med alla kablar, dragit ut, satt i på nytt....jag har ingen manual på min box(längre) vet varken ut eller in längre!! Snälla om någon vet var problemet sitter, eller anar var det felar....SKRIV SNÄLLA!:twisted:

Boxen har förmodligen gett upp och med tanke på vad FTA boxar kostar idag så är det nog läge att köpa nytt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
    Boxen har förmodligen gett upp och med tanke på vad FTA boxar kostar idag så är det nog läge att köpa nytt
    Japp....du har förmodligen helt rätt, men den funkar emmellanåt, den får stå här o vara "ambivalent" tills jag har råd att köpa en ny!!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss