Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 43 av 43

Ämne: Requests: AzBox

  1. #41
    Borde nog läst manualen lite bättre, då hade jag sett att tunern saknades :-(
    Det jag trodde var anslutningen för kabeln från parabolen var anslutningen för RF antennen.
    Leverantören har i alla fall lovat att skicka en tuner för satellit så nu löser det sig förhoppningsvis

  2. #42
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Så kan det gå...
    Köp gärna en tuner för DVB-C eller DVB-T också om du kan ta emot signaler på något av de sätten. Kan bli roligare då, åtminstone om du bor så att du kan ta emot DVB-T från något annat land.

  3. #43
    Hej,

    Jag har en AZ BOX Elite HD och parabolen är inställd på Hotbird (13 grader) och Astra (19,2 grader) satellit positionerna.

    Det jag vill är hjälp att kunna få AlJazeera Sport kanalerna som finns på Hotbird satelliten.

    Jag har orginal firmware och har inga kunskaper om hur jag ska göra för att få en firmware som fixar åt mig dessa tv kanaler, finns det någon som kan hjälpa mig med det?

    vore tacksam för eventuella svar med instruktioner som passar mig som nybörjare.

Liknande ämnen

  1. FAQ: AzBox
    Av hannhimhe i forum AzBox
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2013-01-15, 19:23
  2. Azbox booting fel
    Av anod i forum AzBox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 11:04
  3. Azbox premimum Plus
    Av mathiast71 i forum AzBox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 16:05
  4. Köpa azbox
    Av razorx i forum AzBox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 19:20
  5. Azbox
    Av vic20 i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 02:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss