Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Bra box för CD

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Det som är mest prisvärt är väl en AzBox eller nån av de billiga IPBox-modellerna.
    Stabilitet och lättanvändhet kan man dock diskutera. Det finns nog inga av dessa boxar som är helt problemfria och mycket beror på vilka images/programvaror man installerar.

Med lite pyssel och utbildning av familjemedlemmarna kan man dock få det att fungera ganska bra. Vänta dig bara inte att det ska vara problemfritt "out of the box"...
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Okej, så länge man kan använda en fjärrkontrol och inte behöver använda en dator för att byta kanal eller starta mottagningen så tror jag att familjen kan tänkas gilla det..

Jag vet att det problemfriaste är att köra med CD box, men det skulle vara lite kul att få det att funka med boxar som kan använda samma kort.

Hur är en UFS912 egentligen, den verkar bra det jag läst om den.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss