Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Rekommendera image till dm500-T med boxer original kort

  1. #11
    Tackar för infot atomized. Har inte laddat ner mgcamd config, tror inte jag såg den. Ska se efter ikväll.

  2. #12
    Tackar för hjälpen atomized! Att jag kunde missa mgcamd config, fanns ju precis under mgcmd. Doh!
    Lyckats få bild nu utan några ändringar som du sa!

    Jag har däremot även fått igång min trasiga box, se http://www.comhit.net/showthread.php?t=26652, och nu lutar det åt att börja konfigurera boxarna så att de funkar tillsammans.

    Kan de ändringar jag behöver göra på konfigurationerna göras via plugin menyerna eller behöver jag editera för hand?
    Om jag vill editera för hand kan jag göra det via Dreambox control center eller?
    Finns det något editeringsverktyg i boxen, typ VI, nano eller något liknande eller måste man editera på pc och ersätta hela filen med ftp?

Liknande ämnen

  1. Leatherface image för dm500 (cvs 02.01.2006)
    Av Leatherface i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 04:14
  2. ny image dm500
    Av jaysan i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 16:28
  3. ny leatherface dm500 image ute...
    Av Leatherface i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-03, 09:37
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-12, 13:26
  5. Vill läsa av original boxer kort hur gör jag?
    Av 666Killer666 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-18, 02:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss