Jag känner tyvärr ingen som har abonnemang som jag skulle kunna låna, själv så kör jag en NewCs server där jag delar korten mellan mina 3 boxar.
vad menar du med "Kan du spela program"?
Jag känner tyvärr ingen som har abonnemang som jag skulle kunna låna, själv så kör jag en NewCs server där jag delar korten mellan mina 3 boxar.
vad menar du med "Kan du spela program"?
jag undrade bara om du luckas spela in ifrån dvb-t tunern.. alltså om du hittar på din inbyggda tunern (parabol) och sätter inspelning på usb tunern..
Det är kalrt att det går spela in från den ena ,och titta på program ifrån den andra tunern.