Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Någon som har en aning om vad som hänt tv4

  1. #1

    Någon som har en aning om vad som hänt tv4

    Flera av mina tv4 kanaler är väck, någon som har en aning om vad som hänt? ny frekvens eller kanske det är lokalt i min server?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    277
    Tackad
    7 gånger
    testa göra en ny kanalsökning o se om du hittar dom. ser du epg så får du ju signal men sen om de är fel på DIN kortserver är la bara gå in o kika va den säger

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av calleboy Visa inlägg
    testa göra en ny kanalsökning o se om du hittar dom. ser du epg så får du ju signal men sen om de är fel på DIN kortserver är la bara gå in o kika va den säger
    Japp, kanske bli mindre knapptryckningar än att plåga er

  4. #4
    Jag har samma problem. Det verkar som Terracom ändrat sändningarna den 1 Juni. bl a mux för Tv4 sport. Även om jag gör en ny kanalsökning så dyker den inte upp...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Bigbiff Visa inlägg
    Jag har samma problem. Det verkar som Terracom ändrat sändningarna den 1 Juni. bl a mux för Tv4 sport. Även om jag gör en ny kanalsökning så dyker den inte upp...
    Åh, fan och jag som ansträngt mig för att börja felsöka i servern :lol: nåja, jag hittade lite skumt där så det var ju till nytta ändå men det är för en annan tråd.

Liknande ämnen

  1. Ingen aning om vad jag hska gör
    Av Triple6 i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-16, 09:49
  2. vad kan ha hänt min 800???
    Av joakim79a i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 22:22
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 11:40
  4. vad har hänt...
    Av RikardB i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-06-09, 11:59
  5. Vad har hänt??
    Av tobbelakej i forum Boxer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-02-19, 11:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss