Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Beställa ifrån mydalle?

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av mr_richard Visa inlägg
    Dom ändrar ständigt allt möjligt så det är svårt att ha koll. Den senaste 500 klonen jag öppna hade inget gemensamt med de bilder som cirkulerar där man ska kunna avgöra om det är en klon eller inte.

    Kineserna är otroliga på det sättet, en stor fabrik som ständigt ändrar sig efter våra behov. Ena dag en miljon dreambox kloner andra dagen kinamoppar. Dom är ju ungefär lika förtroendeingivande
    Eller volvo originaldelar.
    VU+

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Storsnusaren Visa inlägg
    Eller volvo originaldelar.
    :lol: frågan i det fallet är: kan kineserna göra sämre spindelleder än de volvo sätter på sina bilar tills nu?

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av mr_richard Visa inlägg
    :lol: frågan i det fallet är: kan kineserna göra sämre spindelleder än de volvo sätter på sina bilar tills nu?
    Det blir nog ingen skillnad.. De fortsätter nog tillverka o leverera från samma fabriker.
    volvo var bara ett exempel (för att inte stöta sig med någon volvofanatiker)
    VU+

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Storsnusaren Visa inlägg
    Det blir nog ingen skillnad.. De fortsätter nog tillverka o leverera från samma fabriker.
    volvo var bara ett exempel (för att inte stöta sig med någon volvofanatiker)
    Säkert lika känsliga som dreamboxfolket :whistle:
    Men faktiskt, jag såg en notis om att en box jag kolla på nyligen tillverkas i sydkorea ?! Ceryon HD på nettosat

Liknande ämnen

  1. Beställa abbonemang
    Av sonkite i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 19:54
  2. Säkert att beställa?
    Av garga i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 14:03
  3. Beställa nätsprit
    Av cichlidae i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-07-19, 10:14
  4. [LÖST] Var kan jag beställa silverkort?
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 18:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss