Men LÄS det jag länkade till http://www.comhit.net/showthread.php?t=18083

Hur många gånger ska jag behöva säga det och som ägarna själv bekräftar i tråden vad STOP sagt?
Personligen anser jag att cardsharing delen ska bort från alla forum men det hör inte hit.

Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
Kan meddela alla att det som skrivs på detta forum är helt legalt... Ni får disskutera cardsharing och dreamboxar här utan att oroa er... Jag har själv haft möte med NDS/Stop angående detta... Och dom har själva sagt att forumet är HELT LEGALT och det är inget dom kan göra mot det...

Så ni kan alla vara lugna...
Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Kan bara säga det som Deaaaaaas redan sagt.
Vi har haft ett varsitt möte med STOP där de bekräftat att forumet EJ är olagligt. Det är fullt lagligt att diskutera cardsharing.

Tycker sedan att det är tråkigt att en person är så rädd för att stå för sina åsikter att han måste gömma sig bakom en proxy. Tragiskt.

IP-adresser loggas på detta forum, det är alla medvetna om. Vi kommer aldrig, aldrig någonsin, att lämna ut IP-adresser till varken användare eller STOP. Då måste det kravet komma från polisen, och idag finns det ingen som helst anledning att polisen skulle vilja ta ner denna sida.

Tryckfrihet och Yttrandefrihet. Säger bara det.