Sidan 15 av 16 FörstaFörsta ... 513141516 SistaSista
Resultat 141 till 150 av 153

Ämne: Avkodning av de nya mpeg4-kanalerna

  1. #141
    Det är deras fina krypteringssystem som VI får betala med höjda kortavgifter. De gick ju inte bara till månadsdebitering av kortavgifterna, de höjde ju också priset. Jag vill kunna titta på mina kanaler med vad jag vill. Zzzz.

  2. #142
    är det någon som tror att detta kommer att knäckas? eller ska man börja kika på en annan leverantör? det är ju bara piss att det finns dvb-t mottagare i varenda jävla tv så man måste fixa nya sat boxar isåfall.

  3. #143
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    För eller senare kommer det att lösas, om det blir publik får tiden avgöra.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #144
    Men vet någon som känner någon som hört något om att någon ens jobbar på det eller är det bara spekulationer? För det är väl inte många länder som ens kör detta?

  5. #145
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    TNTSAT kör liknande kodning och där har dom lyckats för ut AES nycklarna för både SD och HD kanaler. Och det kommer regelbundet nya nycklar!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #146
    Hur verkar det, kommer Boxer MPEG4 igång igen?

  7. #147
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ingen som vet, och om det kommer är frågan om det kommer publik eller ej. Kommer det publikt finns risken att Boxer ändrar nått så är det kört igen.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #148
    Surprise:
    Gör som jag: Ring till Boxers kundtjänst, 0771 - 211000 och bitcha lite över att kanalerna har försvunnit.
    Leta gärna upp någon TV och CAM på prisjakt som ånjuter kombinationen mpeg4, men inte CI+.
    Har du någon kombo som man kan hävda att man kör med och att det inte fungerar?

  9. #149
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2010
    Inlägg
    147
    Tackad
    3 gånger
    Hmm, varför funkar de nya kanalerna TNT7 och Kanal Global??? De är ju också MPEG4. Övriga MPEG4 kanaler fungerar fortfarande inte ;(

  10. #150
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    338
    Tackad
    24 gånger
    Kanal Global sänds utan kryptning

Liknande ämnen

  1. Ej avkodning när jag byter kanal.
    Av John_Doe i forum DGStation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-10, 10:37
  2. Pajad avkodning
    Av Jester i forum DGStation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 15:37
  3. [LÖST] avkodning med datorn
    Av !psychodad i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-11, 08:00
  4. [LÖST] avkodning med datorn
    Av !psychodad i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-11, 07:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss