Jag tycker den fungerar hur bra som helst. Snart är vi klonägare fan ikapp :thumbup:
Jag tycker den fungerar hur bra som helst. Snart är vi klonägare fan ikapp :thumbup:
Hej hej,
Funderar på att köpa en dm800 clone med SIM2.01 bootlooder 75&76.
Vad betyder då detta att jag kan flasha in tex GP 4.7 precis som på min orginal???