Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Donationer

  1. #11
    Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    560
    Tackad
    9 gånger
    4 mobos ? =)
    vet du hur man confar cluster?

  2. #12
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av forhike Visa inlägg
    4 mobos ? =)
    vet du hur man confar cluster?
    Vi diskuterar bara CS inom hushållet här...

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2010
    Inlägg
    66
    Tackad
    1 gånger
    Hur går det med nya servern då?

  4. #14
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av tokper Visa inlägg
    Hur går det med nya servern då?
    De väntar på din insättning

  5. #15
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg

    Återigen så tack för alla donationer, nu börjar vi jobbet med nya servern och flytten. Vi kommer att hålla er uppdaterade hela vägen.

    Mvh
    ComHit Crew
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Vad jag har hört från Deas (som är ganska upptagen atm) så är servern på plats och vi kommer inom de närmaste dagarna börja konfigurera den.
    Vill inte vara någon "gnällgubbe" men det har varit pinsamt tyst med "uppdateringar" och alla lämnade besked om tidsplanen har hittills överskridits med råge.

    Det vore nog juste mot alla som donerat att öppet redovisa hur arbetet går och vad som gör att tidsplanen inte håller.

    Den massiva tystnaden gör åtminstone mig tveksam till att bidra fler gånger ifall det skulle behövas. Jag har all respekt för att inblandade nyckelpersoner kan vara överbelastade av olika orsaker, men vad finns det för ursäkt att inte sköta informationen? Vi är ganska långt ifrån "Vi kommer att hålla er uppdaterade hela vägen" nu...
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  6. #16
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Sant sant! Förstår dig helt atomized. Vi har varit urkassa på att hålla er informerade hur det går. Detta p.g.a. att både jag och admin har haft fullt upp med våra privata liv. Detta är ingen ursäkt på varför ni intå fått någon information, men tyvärr har det blivit såhär.

    Dock är det ändring på det. Vi håller just nu på att fixa en sida där ni kommer kunna följa allt som har med driften av ComHit.net att göra. Allt från server problem till dns problem. Så får vi har sidan klar kommer vi gå ut med länk till var ni hittar den.

    Vad gäller servern så är den klar och på plats hos hosten. Det är bara lite jobb kvar med nätverket hos hosten innan vi kan plugga in den och dra igång. Förhoppningsvis kommer detta inte att ta allt för lång tid. Vi jobbar så fort vi kan
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss