Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Donationer

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Donationer

    P.g.a det som inträffat den senaste tiden har vi beslutat att ComHit.net ska köras på en egen dedikerad server. Dels för att vi ska kunna ha full kontroll över allt, men även för er användares integritet.

    Vi har därför under ett par veckor nu samlat in donationer till en ny server för att vi själva ska kunna hosta sidan på en säker plats. Vi har nu uppnått vårt mål och fått in 7000kr som täcker både ny server och uppgraderad licens för vbulletin mjukvaran som vi användare oss av här på forumet.

    Vi är hjärtligt tacksamma för alla donationer och tackar alla som valt att donera en slant.

    Är det så att ni donerat men inte fått er "Donator" status så kontakt Deas via pm så fixar han detta åt er. Skriv gärna med datum + summa som ni donerat så vi kan dubbelkolla.

    Återigen så tack för alla donationer, nu börjar vi jobbet med nya servern och flytten. Vi kommer att hålla er uppdaterade hela vägen.

    Mvh
    ComHit Crew
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    Donator kermiths avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    377
    Tackad
    6 gånger
    Gött att höra att det fortfarande finns en gräns för intelligensen! :thumbup:
    Vu+ Solo SE Version 2

  3. #3
    Donator
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    430
    Tackad
    13 gånger
    Tänkte bara höra hur det går med den nya servern, det är ju snart två månader sen ni började att fixa med den och eftersom vi skulle hållas uppdaterade hela vägen, så har ni alltså inte kommit någonstans alls eller är det bara uppdateringarna till oss ni har missat?
    Skulle vara kul att höra hur det går.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag förstår att det har blivit lite fel vad gäller uppdatering till er vad som har hänt. Men p.g.a lite interna problem m.m så har allt dragit ut på tiden. Dock är server klar och installerad och väntar bara på att sättas på plats hos den nya hosten. Sen lär det inte dröja länge innan allt är flyttat och klart. Om allt går som vi hoppas så beräknar jag att ha allt igång på nya servern inom 2 veckor.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Donator
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    430
    Tackad
    13 gånger
    Hur går det med servern?

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Vad jag har hört från Deas (som är ganska upptagen atm) så är servern på plats och vi kommer inom de närmaste dagarna börja konfigurera den.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2010
    Inlägg
    66
    Tackad
    1 gånger
    Kan ni inte skicka bilder på den nya servern o se vad det är för coola grejer?

  8. #8
    Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    560
    Tackad
    9 gånger
    Här:



    :whistle:

  9. #9
    razorx
    Gäst
    Hahaha

  10. #10
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av forhike Visa inlägg
    Här:



    :whistle:
    FEL, jag har från säker källa hört att man testar en mer luftig design!


Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss