Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 45

Ämne: Nån som handlat från http://dm800.eu/

  1. #31
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    när ni beställer välja DHL så kommer den fram utan problem det tar max 6 dagar

  2. #32
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Ibrahim Visa inlägg
    när ni beställer välja DHL så kommer den fram utan problem det tar max 6 dagar
    Beställer du med DHL är det som att spela rysk roulette du vinner ofta men inte alltid, DHL levereras alltid via Tyskland, EUEXP går via England.... så att säga att det levereras utan problem är en överdrift för de stackare som testat och åkt dit på både tull och moms.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  3. #33
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Jag ljuger inte och jag gör inte reklam heller....jag brukar beställa så varje gång jag har fått varan efter 5-6 dagar utan moms o tull avgift.
    jag vill bara hjälpa er inget annat....jag återkommer till er med ny bevis sen när jag har fått boxen.

  4. #34
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    230
    Tackad
    4 gånger
    Jag har med kört med dhl as snabb leverans från Kina 1200 inklusive frakt

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

  5. #35
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    31
    Tackad
    1 gånger
    Köpt en dm800se, fick den efter 7 dagar. Idag beställde jag en till.
    Intel(R) Atom 330 1.6GHz - Debian 7.6 - OSCam Build 10888
    DM800se - Openpli 4.0 - MgCamd 1.35a

  6. #36
    Nu har jag fått från DM800.EU mail att nu är det på gång. Boxen är hos dhl i hong kong
    De va lite sena antar jag fick aldrig besked på min fråga när jag ställde till dem.

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    31
    Tackad
    1 gånger
    Som sagt första beställningen gick bra köpte en 800se för 1772 med frakt för drygt en månad sen, nu gjorde jag en ny beställning betalade 1773 och dagen efter kräver dom 30USD mer i frakt. Har skrivit till dom att jag inte accepterar det. Inväntar svar nu.
    Intel(R) Atom 330 1.6GHz - Debian 7.6 - OSCam Build 10888
    DM800se - Openpli 4.0 - MgCamd 1.35a

  8. #38
    Rysk roulette är rätt ord. Eller så känner tullens datorer igen en köpare som är frekvent och tar allt just den vill ha in (förmodligen inte). Mina senaste fyra beställningar (Surfplattor och en tv-box) den senaste månaden har dom tagit.

    Tre av dom var sådana som jag och säljaren kommit överens om vilket värde som skulle stå på paketet och det var inga otroliga nedskrivningar. Den billigaste beställningen hade ett värde på 700 ink frakt. På samtliga har dom krävt betalningsverifikation från paypal, banken eller hur det nu betalats. Skärmdump, kopia på kontoutdrag eller liknande med beställningsnummer på.

    Någon gång har jag inte farit med hela sanningen när jag konstruerat skärmdumpar men konstaterat att urkundsförfalskning är tråkigare än tull. Det brukar ta ett dygn innan dom släpper saken från det att jag mejlat infon dom vill ha. En gång kom paketet till slutadress med paketbil. Den gången måste deras dator ha varit riktigt i form...

    Ibland får jag för mig att det ena fraktföretaget är bättre än det andra i detta avseende, t.ex. Fedex som jag hade tur med en period då tre försändelser gick igenom men det är nog bara tur.

  9. #39
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Hej igen !

    Jag har fått min box igen via DHL utan problem se bild
    2011-10-04_154357.jpg

  10. #40
    Seniormedlem nicolitos avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    763
    Tackad
    50 gånger
    Ok då vet vi, Ibrahim handlar från http://dm800.eu/ medans vi andra idioter inte har fattat hur bra den affären är. Lås tråden nu please
    Raspberry Pi /Smargo+ reader
    Oscam server
    MOVISTAR+ Premium Extra
    Canal Digital Familjepaketet
    Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
    Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E
    [/h]

Liknande ämnen

  1. Köpa DM800 från satronics
    Av sn4k3r i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 16:38
  2. Handlat på www.digitalboxen.com?
    Av extatic i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 18:31
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 11:51
  4. Ngn som har handlat hos www.importspel.com
    Av Dado2002 i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 11:44
  5. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 14:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss