Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Nybörjar hjälp!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Jag lånar tråden om det är ok,

Jag bor i en lägenhet utan comhem, och ingen möjlighet till parabol. Finns det någon sätt att få pirat tv då?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Tackad
    7 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sthlm08 Visa inlägg
    Jag lånar tråden om det är ok,

Jag bor i en lägenhet utan comhem, och ingen möjlighet till parabol. Finns det någon sätt att få pirat tv då?
    Skaffa ett abonnemang av den tv-operatör du kan få och kör med dreambox oc CS hemma till alla tv-apparater

Citat Ursprungligen postat av calleboy Visa inlägg
    Skaffa ett abonnemang av den tv-operatör du kan få och kör med dreambox oc CS hemma till alla tv-apparater
    Jag har bredband från bredbandsbolaget.

Dreamboxen kan jag fixa.

Ska jag beställa någonting från bredbandsbolaget, eller ska jag fixa något slags kort?

Jag bor ensam och behöver bara kolla på en tv.

Mkt tacksam för svar!

läs reglerna. Pirat tv o cs när man bara har en tv funkar ej här.
    VU+

Kan man inte få viasat och canal digitals HD utbud via comhem med 3 hål i väggen? Eller är parabol verkligen det enda alternativet?
    Har viasat släppt på pairingen nu eller missförstår jag infon på deras sida:

Jag vill använda mitt kort i en annan digitalbox. Hur gör jag?

* Via MinaSidor kan du para ihop ditt parabolkort med en annan digitalbox. Första gången du logga in behöver du registrera dig. Du kan även para ihop ditt parabolkort med en annan digitalbox genom att ringa 08-56203300.

Känns inte som nån stor mening och införskaffa den dyra DM8000 HD om CD kommer paira sina kanaler.

Citat Ursprungligen postat av Nordda Visa inlägg
    Kan man inte få viasat och canal digitals HD utbud via comhem med 3 hål i väggen? Eller är parabol verkligen det enda alternativet?
    Har viasat släppt på pairingen nu eller missförstår jag infon på deras sida:

Jag vill använda mitt kort i en annan digitalbox. Hur gör jag?

* Via MinaSidor kan du para ihop ditt parabolkort med en annan digitalbox. Första gången du logga in behöver du registrera dig. Du kan även para ihop ditt parabolkort med en annan digitalbox genom att ringa 08-56203300.
    .
    Mellan Viasats egna HD-boxar kan du flytta kortet, så menar dom säkert.
    Tror det är begränsat till 4 st men kan ha blandat ihop det med comhem.

Liknande ämnen

1. Nybörjar frågor
    Av Snirpex i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-14, 15:12
  2. Nybörjar hjälp!!
    Av ridgen i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 21:40
  3. Nybörjar fråga
    Av hellow i forum Viasat
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2004-04-05, 16:41
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-27, 15:34
  5. [LÖST] Nybörjar hjälp!!
    Av Squeezer i forum Com Hem
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 09:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss