Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Guld till Fun

Guld till Fun

Först lite beröm: Efter den dagen jag hittade det här forumet har jag inte haft anledning att fara runt på nätet som en tokig för att hitta vad jag sökt. Bra ordning på allt och lätt att söka efter hjälp och filer.
    Nu till min fundering: Hur "översätter" jag informationen på mitt Guldkort till ett Funkort? t.ex. Geo32+ till Slipstream. Har grunnat men har kört fast... Kanske en dum fråga, men det vore ganska praktiskt att kunna göra en sådan operation.
    Jannekrille

Du kan använda

viaccesseditor 4.5.9 och ladda upp eepromfilen...tryck på "M" (skapar en provider)..droppa på morphex och generera slipstream....Detta förutsatt att dina filer innehåller ppua eftersom slipstream kräver hela ua.

SatKey
    Gäst
    Vad hittar man viaccesseditor ???

viacceseditor hittar du under filarkivet på länken:
    http://www.pepzi.nu/~comhit/guide/comhit.html

Tackar och bockar... Ska knalla dit och få hem det programmet nu, och testa lite.

jannekrille

pressvempa: Tack så mycket för tipset om viaccesseditor 4.5.9, det funkade ju kanonbra !!

Liknande ämnen

1. convertera siler till guld
    Av snugge i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-07, 15:10
  2. fun till guld
    Av kortmann i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-09, 21:39
  3. Mega till Guld
    Av barajag i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-09-28, 17:26
  4. AU-kort till Viasat Guld...???
    Av kenny i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-07-10, 07:24
  5. [LÖST] Fun convertera till guld?
    Av alfons i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 18:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss