Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Error på DM800

  1. #11
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av blackcondor Visa inlägg
    Läs pm
    varför skriver du inte ut meddelandet?

  2. #12
    gjorde som det stod ,file is to big ,det enda jag får up!

  3. #13
    Håller på att instalera min DM 800 clone här ni via Dream up 1.3.3.2

    Jag som är van med att installera med LAN och ip tycker att dehär går lite segt.. men men ja åter kommer med svar i morgon då allt är klart tar dock bara 1 timma men sitter på jobbet och skall åka nu..


    Japp då var den inkopplad.
    Den startar fint skall bara lyckas få igång newcam eller MGcam är inte helt haj på dom ännu bara jobbat med newcam innan och de blir tydligen mindre och mindre av de..

  4. #14
    Färsking
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlägg
    11
    Tackad
    3 gånger

    Smile Fixa CA Error på alla DM 800 Cloner

    Ladda hem denna version av DreamUp och du kan fixa alla CA Error problem. Det som er viktigt er att veta vilken Bootloader som ditt sim stöder. Testa dej fram med version 69 först bottar den upp i flashläge er det bara att testa vidare med 70 72 76 fram till du får CA error problem igen. När du hittat din bootloader letar du bara upp en image med samma version och flashar in bootloader först med serie kabel sen er det bara att lägga in din image från Webinterfacet.

    Ladda hem DreamUp här: http://download653.mediafire.com/jwp..._and_natas.rar

    Här kan du ladda hem bootloder: http://www.sat-universe.com/showthread.php?t=111067

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    131
    Tackad
    1 gånger
    Jag fick kontakt med DreamUP direkt, behövde aldrig flasha med en bootloader utan tog reda på vad jag hade för sim i boxen.. (såg att de två sista siffrorna var 01 ,ja men då är de 2.01). tog hem en image direkt och flashade

Liknande ämnen

  1. DM800 gemini2-400-dm800-secondstage-69
    Av forhike i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 07:51
  2. error
    Av luftad i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-11-23, 22:12
  3. error - sw: fc 90 ????
    Av joyeyes64 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-16, 18:46
  4. m2 error
    Av mh i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-02, 10:21
  5. M2 Error
    Av ridgen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 18:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss