Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: EPG Problem..! Visar bar 2 program framåt..!

  1. #11
    Medlem e_gons avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Inlägg
    113
    Tackad
    3 gånger
    vart hittar du EPG refresh pluginet... har börjat få problem med EPG igen.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger

    Leta rätt på dina plugins

    Hej leta rätt på dina övriga plugins i menyn och hittar du inte EPGREFRESH så installer den Hittar du inte i menyerna kan jag guida dig :thumbup: men testa leta lite först detta är

  3. #13
    Donator kermiths avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    377
    Tackad
    6 gånger
    TV1000 har funkat kanon för mig i månader...
    Vu+ Solo SE Version 2

  4. #14
    Seniormedlem ginowares avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Inlägg
    321
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av von_skunck Visa inlägg
    Jaha då la jag till massa kanaler för EPG TV1,TV2,TV3,TV4 kanal5 Canal Digital Discovery mm och nu funkar "skiten" igen men finns det ingen fil
    man kan gå in och kika villka kanaler som faktiskt levererade något EPG data, så jag kan ta bort alla onödiga kanaler
    Bör egentligen räcka med att ställa EPG-refresh enbart till TV1000 under natten i några min sedan så får man EPG till alla andra kanaler.OBS Gäller Comhem nu alltså..Men har märkt att i vissa fall så bör boxen vara på för att det ska fungera, ej i sleep mode eller så menar jag nu.

  5. #15
    Medlem e_gons avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Inlägg
    113
    Tackad
    3 gånger
    Citat Ursprungligen postat av von_skunck Visa inlägg
    Hej leta rätt på dina övriga plugins i menyn och hittar du inte EPGREFRESH så installer den Hittar du inte i menyerna kan jag guida dig :thumbup: men testa leta lite först detta är
    Hmm du får nog guida mig, har kollat i alla menyerna, men hittar den inte. Men kan vara för att jag har 600an kanske? .:errf:

  6. #16
    På 600:an är det under blå menyn - extra / installation.

    Jag har fått problem med visat epg också och börjar grubbla på om viasat har problem. Har testat tv1000, svt1, svt2, tv6, visat motor mfl men hjälper inte utan har bara 2 program framåt. canal digital funkar utan problem.

  7. #17
    Medlem e_gons avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Inlägg
    113
    Tackad
    3 gånger
    Citat Ursprungligen postat av dsundelin Visa inlägg
    På 600:an är det under blå menyn - extra / installation.

    Jag har fått problem med visat epg också och börjar grubbla på om viasat har problem. Har testat tv1000, svt1, svt2, tv6, visat motor mfl men hjälper inte utan har bara 2 program framåt. canal digital funkar utan problem.

    Jag kör PLI och inte gemeni. Så jag har inget som heter extra / installtion under min blå panel tyvärr.

  8. #18
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av e_gon Visa inlägg
    Jag kör PLI och inte gemeni. Så jag har inget som heter extra / installtion under min blå panel tyvärr.
    http://www.pli-images.org/modules/wi...wakka=HomePage
    Där borde du hitta kanske?

  9. #19
    Jag har också problem med epgn.. Det funkade bra i början på både canal digital och viasat, men nu är det bara viasats vecko epg som funkar och endast 2 program via canal digital , jag har provat med epg refresh osv men de hjälper inte :/

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger

    jobbigt

    Har själv ingen vettig lösning på detta än, men mina EPG funkar men då kör jag okckså en hel "bunt" kanaler i min EPG search som jag kör type 04.20 på natten/morgonen.. :whistle:

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 15:49
  2. Dags att tänka framåt!
    Av Stiffe i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 12:35
  3. om man tittar framåt
    Av abcdef80 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 11:44
  4. ComHem på väg framåt...
    Av Eldkvarn i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-02, 19:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss