Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hjälp!kan inte ansluta till min Slingbox Solo längre

  1. #1

    Hjälp!kan inte ansluta till min Slingbox Solo längre

    Har haft min slingbox solo nu i snart tre år och den har funkat som en klocka,för två veckor satt jag i Bulgarien och streamade MFF klockrent via ett halvtaskigt hotellbredband.Men igår när jag skulle använda den så går det helt enkelt inta att ansluta till den,varken min macbook pro eller stationära pc som är ansluten via kabel till routern hittar den,kan den helt enkelt ha pajat?Någon som har något tips??

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Har du någon på plats där slingboxen står som kan undersöka huruvida den fungerar? Vem vet, den kanske har stulits.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

  3. #3
    Ja det är ett litet problem frugan är hemma och jag är på jobb,så det är knappast det som är problemet,som jag ser det kan det va något problem med nätverksdelen i slingboxen men vad vet jag

Liknande ämnen

  1. Ingen kan inte ansluta till min DM8000
    Av Alucard i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 15:53
  2. Kan inte ansluta min DM8000 till nätverket
    Av Alucard i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 20:28
  3. Dreambox-TV lyckas inte ansluta till xboxen
    Av Mac Gyver i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 17:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss