när jag öppnar den mappen du sa på db under manuell inst är den tom.
Ursprungligen postat av dexon när jag öppnar den mappen du sa på db under manuell inst är den tom. My bad, det var en ZIP fil... Tror endå du borde ha "äldre" softcam som man kan ladda ned via DreamBox menyn...
Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121 Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2 Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2 Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul) Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S
Ursprungligen postat av Minime My bad, det var en ZIP fil... Tror endå du borde ha "äldre" softcam som man kan ladda ned via DreamBox menyn... men kan man inte zippa upp den o lägga in den i db?
Ursprungligen postat av dexon men kan man inte zippa upp den o lägga in den i db? Du måste ändå installera den.
Ursprungligen postat av sleddog ja det kan du göra... Men du kan installera vilken Mgcamd du vill som är 1.30 och nyare. Samtliga funkar till newcs 1.67. Väljer du en annan Mgcamd så borde du kunna ladda ner via boxen. ser ändå bara en tom map i db, men kan jag köra med: mgcamd 1.31 mgcamd 1.35a vilken av dom isåfall?
Ursprungligen postat av dexon ser ändå bara en tom map i db, men kan jag köra med: mgcamd 1.31 mgcamd 1.35a vilken av dom isåfall? Kör med 1.31, glömde att du har ett nytt viasatkort.
Ursprungligen postat av dexon ser ändå bara en tom map i db, men kan jag köra med: mgcamd 1.31 mgcamd 1.35a vilken av dom isåfall? Är det nyare ViaSat kort med "Gul" pil så bör du köra med MgCamd-1.30d, blir väldigt hackigt tv tittande annars...
är alla otrevliga mot en för att man är en skåning haha
Ursprungligen postat av dexon är alla otrevliga mot en för att man är en skåning haha Mest besviken på att du inte är tjej...
Ursprungligen postat av sleddog Mest besviken på att du inte är tjej... hur många bilder på en måste man lägga upp för att ni inte ska tro annat
Visa taggmoln
Forumets regler