Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Canal+ series?

  1. #1

    Canal+ series?

    Hej!

    Jag har velat spela in lite filmer på Canal+ Hits och nu märker jag att på vissa så står det "Canal+ Series" och det är alltså inte rätt som blir inspelat. Det har tidigare varit Hits på den kanalen.

    Jag förstår dock inte, vart tusan kommer series-kanalen ifrån? Den ska väl inte ens finnas hos boxer?

    Mvh
    Orka

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Orka Visa inlägg
    Hej!

    Jag har velat spela in lite filmer på Canal+ Hits och nu märker jag att på vissa så står det "Canal+ Series" och det är alltså inte rätt som blir inspelat. Det har tidigare varit Hits på den kanalen.

    Jag förstår dock inte, vart tusan kommer series-kanalen ifrån? Den ska väl inte ens finnas hos boxer?

    Mvh
    Orka
    Den fick tillstånd i somras att börja sända. Dock har jag inte sett något från Boxer eller Teracom om när den ska börja.

  3. #3
    Intressant. Jag ser som sagt Series istället för Hits på platsen där Hits var förr.
    Får nog testa en kanalsökning.

  4. #4
    Jag har Hits, First, Sport/SF och dessutom Series. Den ploppade fram efter att jag fått igång NewCS och MultiCas och gjorde ett par extra kanalsökningar. Series finns ju som sagt inte i Boxers utbud. Bara tacka och ta emot

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ischtivan Visa inlägg
    Jag har Hits, First, Sport/SF och dessutom Series. Den ploppade fram efter att jag fått igång NewCS och MultiCas och gjorde ett par extra kanalsökningar. Series finns ju som sagt inte i Boxers utbud. Bara tacka och ta emot
    Jo series börjar sända imorgon hos Boxer.

    http://www.boxer.se/kundservice/kund...a-nya-kanaler/

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    sänder redan för fullt sedan i lördags

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Antagligen därför ni hittat den eller kunna se den, boxer kör förmodligen igång de nya kanalerna någon vecka eller så i förväg så de själva kan testa och se att allt fungerar.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2010
    Inlägg
    103
    Tackad
    6 gånger
    Gjorde en kanalsökning jag också och hittade Canal+ Series. Har däremot inget ljud på kanalen.

  9. #9
    och för att få series så måste man ha C+ HD-paketet hos boxer nu alltså?
    Sänder series i mpeg4?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Orka Visa inlägg
    och för att få series så måste man ha C+ HD-paketet hos boxer nu alltså?
    Sänder series i mpeg4?
    Alla nya kanaler med undantag för lokala kanaler sänder i MPEG-4.

Liknande ämnen

  1. Canal+ Series på Tele2
    Av badal i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 22:48
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 02:00
  3. force 3-series
    Av gollen i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-23, 17:23
  4. Uppgradering Thomson DTI2000 Series
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-09-14, 21:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss