Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Canal+ series?

  1. #11
    Nu ser jag C+ Series igen när jag egentligen ska se Hits. Vad är detta?
    Vilket ServiceID skall C+ Hits ha? Min står på 970.
    C+Sport 1/SF Kanalen 900
    C+ First 910
    C+ Hits 970

    Vad ser ni om ni brassar på kanalplats 46 just nu?

    Edit: Det måste vara c+ som klantar sig och sänder ut fel för det blev väldigt konstigt i början av inspelningen.. som om någon bara klippte av från en annan film... nu är Hits tillbaka igen..
    Senast redigerad av Orka den 2011-05-29 klockan 21:30.

  2. #12
    Nu är det fan series igen. Jag vill inte se den skitkanalen, jag vill se hits! Jag kan inte ens se mpeg4 och har det inte i abbet så WTF?

    Något går fan snett nånstans.
    Senast redigerad av Orka den 2011-06-03 klockan 20:13.

  3. #13
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är inte så att Hits och Series delar kanalplats? Precis som C+ Sport 1 och SF Kanalen gör?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
    Det är inte så att Hits och Series delar kanalplats? Precis som C+ Sport 1 och SF Kanalen gör?
    Hos boxer så står det att kanalen sänder dygnet runt.
    Dessutom så finns ju Series i mpeg4-utbudet så det skulle nog vara lite onödigt.

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Deas Visa inlägg
    Det är inte så att Hits och Series delar kanalplats? Precis som C+ Sport 1 och SF Kanalen gör?
    Den uppfattningen har jag också fått!

  6. #16
    Vissa Canal+ kanaler hos Boxer är inte samma som hos övriga operatörer.
    Gå till http://www.canalplus.se/schedule och välj Boxer i rulllistan ovanför tablån så ser du att vissa program sänder både på Canal+ Hits och Canal+ Series, medan det hos andra operatörer visas film på Canal+ Hits.

  7. #17
    Amen vad i helvete. Står det att kanalen sänder dygnet runt så räknar jag med att det är hits dygnet runt. Riktigt jävla idiotiskt med tanke på att Series finns som tillval.

    Jag har försökt att spela in Iron Man 2 runt 4 gånger nu. Alla gånger har jag fått Hits.
    På hemsidan står det idag "22:00 Iron Man 2" om jag väljer boxer. Fan om det inte stämmer nu!

Liknande ämnen

  1. Canal+ Series på Tele2
    Av badal i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 22:48
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 02:00
  3. force 3-series
    Av gollen i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-23, 17:23
  4. Uppgradering Thomson DTI2000 Series
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-09-14, 21:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss