Vi upplever bilden som markant mkt bättre, dock kan det ju bero på att nu har vi inga "glitchar" längre i antennsignal överhuvudtaget som man drabbas av med Boxer vilket gör upplevelsen är mkt bättre. Dock så har jag extrema problem med att min TV service krashar när jag kör flera klienter och detta beror ganska säkert på att jag har fel version på MDAPI pluginet. Skall uppa den i helgen och se om problemet försvinner. Annars så kör jag idag med 3 TerraTech/Technisat kort och jag har satt inställningen i MP på 3 samtidiga i CAM limit och meckat iordning MDAPI. Och jag spelade in 8 kanaler samtidigt och tittade på den 9:e vilket känndes riktigt najs att det funkade lika bra som på boxer.
Spelade in 5 vanliga, 2 HD och tittade på en tredje HD kanal när jag gjorde testet. Nästa vecka kommer det 4:e kortet så då blir det helt komplett.

Så mitt råd är BYT direkt, boxer är skit och snart kommer DVB-T2 som gör att man ändå måste byta HWn, då kan man lika gärna köra Parrabol där standarden redan är DVB-S2.
Men glöm inte, att om du beställer CD, se till att beställa med CDs HD box kit, denna setupen är den som inte är pairad när den beställs. Se även till att beställa med ett Quad huvud så att installatören sätter dit en så istället för ett singel.

Mvh

P