Jag är också en newbie. Har en MACAB DCB-101 box som jag köpte i våras. Tyvärr fixade jag kort vi en kompis bekants bekant osv. så nu har boxen varit bokstöd i ett halvår...
Jag har börjat läsa en del om Guldkort och Funcard m.m. men undrar om det går att slippa att fixa ett originalkort? Min polare har ett originalkort som fixats men inte heller funkar. Båda korten är hos liraren som aldrig fixar korten åt oss. Kan jag köpa programmerare och jag och min kompis använda hans originalkort för att göra fungerande kort?
Mycket rambling - jag lovar att läsa på mera snart. En dummies-fråga: varför slutar ett öppnat originalkort att fungera?






Svara med citat
