Sidan 10 av 15 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista
Resultat 91 till 100 av 144

Ämne: openbox / skybox S9

  1. #91
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2008
    Inlägg
    39
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Ewa52 Visa inlägg
    Vi har just fått hem en Openbox S9. Då man går in i menyn och skall välja osd-språk så finns inte
    Svenska att välja. Och inga andra nordiska språk. Vad gör man?
    danska finns i en firmware.
    jag lägger upp några här som ni kan testa. jag har inte fått min skybox s9 att fungera bra, bilden fryser på kodade kanaler.
    (jag försökte ladda upp filer men ingenting syns här
    Senast redigerad av adnpas den 2011-02-02 klockan 10:55.

  2. #92
    Bra och enkel box! Bra support från http://www.hgdvb.com/ också, Nästan bättre än crown-sat (snabba svar, engagemang även i småkunder)
    Senast redigerad av mr_richard den 2011-02-15 klockan 14:07.

  3. #93
    Färsking
    Reg.datum
    Jul 2009
    Inlägg
    24
    Tackad
    1 gånger
    Boxen finns också hos www.internetshopping.se till bra pris! Orginal kort funkar helt okey har testat CanalDigital samt Viasat inga problem skaffa Conax modul och du kan ha i bägge korten samtidigt, negativt ja det skall i så fall vara lite bökigt att redigera kanaler via fjärren , men det finns ett editor program som jag har men har inte testat det ännu görs via serieporten, kan åter koma när jag testat det kör just nu med image från jan 2011 SEE YA M8:s

  4. #94

    Canal+ Extra 4

    Ett problem andra har ute i världen med denna box är att den på vissa kanaler hänger sig och startar om. Så långt har jag inte hittat någon lösning på detta. För mig är det Canal+ Extra 4 som spökar, samt någon annan kanal på samma frekvens som jag inte vill ha.

    Har någon annan här med openbox s9 fått Canal+ Extra 4 att fungera? Kanske det har med switchen att göra?

    Har nu testat senaste imagen som skulle bota sky kanal felet med den bootar fortfarande om på de svenska kanaler som den gjorde förrut.
    Senast redigerad av mr_richard den 2011-03-31 klockan 05:51.

  5. #95
    köpte min på dhgate gav 122,08 dollar verkar helt okej iaf i 3timmar nu står det endast on i displayen före det stod det copy startade om boxen och nu som sagt on.. f...n vad man blir besviken på sej själv när man köper china cloner. Fast dom andra jag har dm500 dm518 dm7000s funkar kanon glömde har även en cuberevo 200s HD
    samt en ferguson 8800 HD.
    Senast redigerad av jarra1 den 2011-03-20 klockan 20:29.

  6. #96
    Citat Ursprungligen postat av jarra1 Visa inlägg
    man blir besviken på sej själv när man köper china cloner..
    Vad är den clon på menar du? jag trodde den var china rakt igenom från start

  7. #97
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Jepp ingen clon utan Kinautvecklad. Därav priset / funktionen.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  8. #98
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    @jarra1
    Du får väl försöka och flasha den över RS232.

    Mvh Kalle

  9. #99
    Klarar denna box Streaming från PC ?

  10. #100
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av peas Visa inlägg
    Klarar denna box Streaming från PC ?
    Nej

    Mvh Kalle

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss