Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Framtidsbox?

  1. #1

    Framtidsbox?

    Hejsan

    ska införskaffa mig en ny box och har väntat sedan i våras/sommar när jag fick reda på att dvb-t2 skulle komma.

    Men nu har ju sagem släppt en ihop med boxer, är den något att satsa på? var inne på expert och de hade dem för 3500 ink 160gb hdd.
    Är ju såklart sugen på en dreambox eller en azbox men när kommer dessa med stöd för dvb-t2?

    Och självklart så tror jag att det sker snabbare och bättre uppdateringar till dem.

    någon som har ett tips?

    //gnuttisch

  2. #2
    129 visningar men ingen kommentar, måste vara en väldigt dum fråga.

  3. #3
    razorx
    Gäst
    Antagligen är det ingen som vet, därav de få svaren du fått.

  4. #4
    Mitt råd är att vänta. Att det kommer en Dreambox med T2 är väl att vänta, men tills dess är det andra boxar som gäller och så länge det bara finns en T2 box på den svenska marknaden så får du nog betala rejält överpris bara för att se ett par kanaler på marknätet.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    145
    Tackad
    6 gånger
    Ngn som vet om det finns ngn box som stöder DVB-T2 samt sofcamd ännu?
    Ett alternativ är annars att köra usb dvb-t2 i en dm800. Nån mer som funderat kring detta?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss