Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: HD box från boxer

  1. #1

    HD box från boxer

    Jag fick min Sagemcom RT90-160HD från boxer i fredags! Den fungerar med min future cardsplitter jag kan se mpeg4 kanalerna. Vi får se vad som händer när hd kanalerna börjar sända!

    Den har även en usb kontakt på framsidan som inte är aktiverad jag skulle ju vilja använda den till att spela upp mkv mm mm mm.

    Jag tycker att programguiden är betydligt bättre än på min inspelningsbara dilog som jag använde tidigare!

  2. #2
    Jag beställde en RT90 idag. Hur funkar den för dej? Andra som testat den? Hur upplever ni den?

  3. #3
    Inga hängningar eller liknande ännu! Känner mig fortfarande nöjd. HD sändningarna har inte börjat här ännu :'(

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av ahman Visa inlägg
    Inga hängningar eller liknande ännu! Känner mig fortfarande nöjd. HD sändningarna har inte börjat här ännu :'(
    Vart bor du?

  5. #5
    Personligen må jag säga att det mest intressanta är hur den fungerar med alex och hd kanaler.
    Inte hållt koll på läget på ett tag så vet inte om det är pairat eller inte.

  6. #6
    Vart kan man köpa dessa Alex klienter? Någon som vet om det funkar med DVB-T2 boxarna?

  7. #7

    Future

    @ ahman
    Du kör future cardsplitter och boxer, har du haft några problem med det?
    Jag fick min future cardsplitter idag och det fungerade fint på min
    Samsung Dtb-9401v och Sagem ITD 84 en stund sen drog jag av misstag ur programkortet ur sändare sen funkar det inte alls (Fick det inte att fungera i min Samsung LCD med Mpeg2 CA-Modul). Osäker på om det fungerade från början på Sagem boxen dock, tänkte inte på att jag hade en okodad kanal på när jag provade.
    Jag har provat paira om klienterna enligt instruktioner men dom blinkar inte alls som dom gjorde från början.
    Ursäkta att du får stå för support men future verkar inte syssla med sånt längre, det forumet ser helt dött ut.

    Tack på förhand

  8. #8
    Jag kör alex tillsammans med boxers nya HD-box och det fungerar problemfritt på alla kanaler inklusive HD-kanalerna.

  9. #9
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av stenis87 Visa inlägg
    Jag kör alex tillsammans med boxers nya HD-box och det fungerar problemfritt på alla kanaler inklusive HD-kanalerna.
    Bra att veta! :thumbup:
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av stenis87 Visa inlägg
    Jag kör alex tillsammans med boxers nya HD-box och det fungerar problemfritt på alla kanaler inklusive HD-kanalerna.
    Då ska man bara ha en Alex klient då, nån som vet hur man får tag på en?

Liknande ämnen

  1. TV4 Fakta på Boxer från 15 september
    Av marimekko i forum Boxer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-09-16, 18:20
  2. Svar från Boxer ang tv3 & Ztv
    Av headshead i forum Boxer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 23:12
  3. Logg från Boxer (Via2)
    Av Zoomaz i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-13, 15:20
  4. [LÖST] från comhem till boxer
    Av nissehult i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-12-13, 20:29
  5. [LÖST] Boxer - hjälp från grunden
    Av donne i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 18:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss