Hej jag har en DM600PVR med image Gemini v4.60 DM600PVR med cs. Men jag har ingen text på alla filmkanaler. Jag har provat både med Gsub och bullz text och inget av det funkar. vad gör jag för fel? det är original lösen på boxen.
Snälla hjälp!
Hej jag har en DM600PVR med image Gemini v4.60 DM600PVR med cs. Men jag har ingen text på alla filmkanaler. Jag har provat både med Gsub och bullz text och inget av det funkar. vad gör jag för fel? det är original lösen på boxen.
Snälla hjälp!
Hmmm.
Släng in GP 4.7 då 4.6 är gammal.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
problemet är att då måste jag jaga cs killen och det är mer jobb en att kanske fixa texten
Nu börjar det likna apa med regelryttare.
Gör backup på newcamd.list i /var/keys/ alt CCam.cfg i /etc
beroende på vilken cam du kör (kolla detta först under Blå panel, verifiera även att filen du backar upp innehåller information som ser rätt ut)
flasha om boxen - in med rätt cam och övriga addons - tillbaka med conf-filen - starta om cam = klart.
Multitasking means screwing up several things at once.
Man måste väl veta lösenordet till boxen för att kunna göra backup på dessa filer? Det brukar inte dessa småpirater besitta:lol: Storpiraterna brukar inte vilja visa sin hemadressTycker han kan ringa sin leverantör och förklara problematiken, dom kommer nog hjälpa honom att plocka ut dom där filerna han behöver!
om det original lösen på boxen är det väl bara skriva in detta. ..det kan han ju hitta i evt instruktionsbok eller på nätet om han googler lite...