Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 36

Ämne: Nya programkort ver 4.0 från boxer!

  1. #1

    Nya programkort ver 4.0 från boxer!

    Jag fick ett nytt programkort från boxer skickat till mig idag!
    Det står "Version 4.0" på det viaccess 4 kanke??
    Undra om jag vågar stoppa det i min Future cardsplitter eller i min mp3.5á ??? ??? ???

    Det enda possitiva är att jag får canal+ gratis i två veckor!

    Brevet från boxer nedan!

    Hej,

    HDTV innebär att vi även har uppgraderat våra programkort med den senaste tekniken.
    Därför får du nu nya programkort så att du kan fortsätta titta på dina tidigare kanaler och de nya HD-kanalerna. Har du fler än ett kort passar vi på att ersätta alla på en gång

  2. #2
    Beställde tvillingkort de skickade bara ut ett och har inte ersatt det andra. Har det i en ad-teknik phoenix as we speak, bara tittat på en kanal än men det fungerar bra

  3. #3
    Jag har testat 4.0 kortet i min future cardsplitter och det fungerar har dock inte kunnat testa på hd kanalerna då dom inte har börjat sända här än!

  4. #4
    Jag kör NewCS med ett nytt version 4.0-kort och alex i nya HD-boxen (RT90).. Funkar klockrent även med HD-kanalerna

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2010
    Inlägg
    66
    Tackad
    1 gånger
    Vilken version av NewCs kör ni? Jag får bara fel på mitt nya boxerkort :/

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av tokper Visa inlägg
    Vilken version av NewCs kör ni? Jag får bara fel på mitt nya boxerkort :/
    Jag kör 1.67 i en DM500

  7. #7

    mitt gamla var bränt, fick nytt idag

    I mitten på förra veckan la mitt gamla kort (v2.1) av efter ett par års (tror jag) användning. Kör i en DM500 med Newcs. Fick nytt kort (v4.0) idag och det funkar fint. Alla kanaler i ett par veckor också för jag aktiverade det nya

    Jo.. mitt gamla kort.. jag åg att Newcs körde i 500mhz. Kan det vara orsaken till att det brändes ut? Ställde ner på 358 nu, det funkar väl lika bra och är väl mindre risk att det händer ngt?

    //k

    p.s kanske borde ta o uppgradera boxen till en MPEG4-variant.. om jag orkar.. o hittar ngt prisvärt.
    Zotac Zbox Nano AD10, Win7 64 med Mediaportal 1.2.3, två DVB-T tuners
    Dreambox 7000S - OpenPLi
    Dreambox 500T - OpenPLi maxvar


  8. #8
    vad är det för ver av newcs och vilken smartkard läsare kör ni och hur ser xml filen ut för er som kör med v4.0 av boxer kort?? för jag får då inte igång min allfall och kör phonix läsare har provat alla typer av cs server och xml filer nu tacksam om ni som har ett fungerande system och hjälper mig. Kört i flera år utan problem

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    56
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av kosar Visa inlägg
    p.s kanske borde ta o uppgradera boxen till en MPEG4-variant.. om jag orkar.. o hittar ngt prisvärt.
    För att titta på MPEG4 kanalerna måste du använda Boxers CA modul för att dekoda dem.

  10. #10
    Jag har oxo problem med mitt nya "version 4" kort. Det gamla funkar klockrent. Någon som fick göra några ändringar i newcs?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss