Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Canal Digitals textning av filmer.

  1. #1

    Unhappy Canal Digitals textning av filmer.

    Jag kan inte låta bli att irritera mig över at Canal Digital inte klarar av att synka under-
    texterna ordentligt. Det hehövs inte mycket fördröjning innan det känns störande.
    CD har haft det här problemet tidigare, men nu har det återkommit i den inspelningsbara
    HD-boxen. Mycket dålig funksjonalitet även i Viasats HD-box, dock av en annan sort.
    Varför klarar inte nordiska programleverantörer (CD och Viasat) av ge oss kunder
    digitalboxar som fungerar som de ska. Anledningen måste vara att de vill ha en så billig box som möjlig, det kan omöjligt bero på okunskap.
    Köpte en tysk HD-box för att se HD-kanalerna på Astra. Vilken skillnad!! En box som startar direkt utan problem. Och mycket skarpare HD-bilder. Jag tror vi svenska konsumenter blir lurade, programbolagen skryter med att de har HD-kanaler, men det är inte ofta det visas äkta HD-kvalitet där. Senast var under fotbolls-VM i somras, otroligt
    fina bilder. Ta Canal+Film HD och TV100HD t ex, det är inte ofta det visas äkta HD där.

  2. #2
    Jo mycket problem med CD inspelningsbara HD box. Men kör med en annan (ej godkänd box) och den funkar bättre.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss