Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: camd till 500HD

  1. #11
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av SirMisterQ Visa inlägg
    ska tillägga att jag inte har något kort i min box, om det har betydelse för val av camd
    Om du med det menar att kortet finns hemma hos någon annan så faller resonemanget utanför reglerna för detta forum.
    Ett rakt svar på frågan är dock att det inte har någon betydelse.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  2. #12
    Finns att ladda hem och installera via den blåa menyn. Tryck på blåknapp.

  3. #13
    razorx
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av SirMisterQ Visa inlägg
    ska tillägga att jag inte har något kort i min box, om det har betydelse för val av camd
    Hehe jodå såatte... Tror du att kanalerna kommer automagiskt? Du lär ha ett eller flera kort i din box för att få tillgång till respektive kanalutbud. Viadare frågor om detta får du nog ta med din kompis.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av razorx Visa inlägg
    Hehe jodå såatte... Tror du att kanalerna kommer automagiskt? Du lär ha ett eller flera kort i din box för att få tillgång till respektive kanalutbud. Viadare frågor om detta får du nog ta med din kompis.
    Jag sa inte att jag inte HAR kort, bara att det inte satt ett kort i den box jag försöker få iordning på.

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av masterb Visa inlägg
    Finns att ladda hem och installera via den blåa menyn. Tryck på blåknapp.
    Vart? Hittar inget som rör camd?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss