Som jag gjort tidigare så har jag sökt på alla och sedan gått in i Telenor som leverantör. Men det finns ju rätt mycket där som man inte använder också. Men men engångsarbete. Tänkte mest om det fanns något smidigare sätt.
Som jag gjort tidigare så har jag sökt på alla och sedan gått in i Telenor som leverantör. Men det finns ju rätt mycket där som man inte använder också. Men men engångsarbete. Tänkte mest om det fanns något smidigare sätt.
Använd Dreambox Edit (går att ladda ner här på forumet) för att göra en favoritlista (bouqet), som du sedan sparar på hårddisken på din dator. När det kommer nya kanaler så lägger du bara till rätt frekvenser i bouqeten på din dator och laddar upp till din dreambox. Hur enkelt som helst, bara första gången man gör det man får räkna med att det tar lite tid (sortera sina favvisar bland de 800 kanalerna). Smidigt om du ska flasha om din dreambox eller sätta upp en parabol någon annanstans!
(Jag har alla CD's kanaler sorterade i en bouqet jag kan skicka till dig om du pm'ar).
/J