Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: On-demand, Motorolaboxen - problem vid installation

On-demand, Motorolaboxen - problem vid installation

Hejsan!
    Har ett relativt konstigt problem här, min farfar som är comhem kund var tvungen att skaffa en ny digitalbox och fick med sig on-demand Motorola boxen då detta kostade honom 1 kr och han tecknade om sitt abonnemang.

Skulle installera boxen till honom, allt går ställer in koden för regionen, samt ny programvara laddas ner och installeras, men sen får vi inte upp några kanaler förutom gratis kanalerna.

Så jag provar igen, har även återställt boxen och märker nu att vid menyn:
    Laddar ner inställningar till ditt abonnemang (står att det kan ta upp till 3 minuter, tar det längre tid ring kundtjänst). Hade igång den rutan i över 30 min för att försäkra mig om att det inte var något fel, även startat om proceduren ett antal gånger.
    Har någon en aning vad som kan vara problemet?

Annan info:
    tillgång till internet : Nej
    Återställt: Ja
    kontrollerat all mot manual: ja
    kort på rätt håll: ja
    Senast redigerad av krillz den 2010-11-27 klockan 23:12. Anledning: redigerat annan info

Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Tackad
    39 gånger
    Ring kundtjänst som dom uppger att du ska göra och uppge ditt abonnemangsnr eller kundnr så kan dom säkert skicka ut uppdateringar adresserade till just dig....

MVH
    Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss