Lika här PM mig oxå![]()
Också intresserad!
Vore det inte läge att byta ut CS-serverns kortläsare mot en Viasat HD-box och sedan modda nåt gammalt dammigt Season, där orginalkortet
sitter i bakkant...
Ex. http://www.satshop.tv/bilder/produkt...ace-Logger.jpg
Pairingen går rakt igenom medan Season pratar med CS servern. Bara en brainstorm...
Har svårt att se det fungera då varken hwkey eller ekpair nyckeln aldrig skickar till kortet... Boxen läser kortet och behandlar sen koderna med hw och ek inne i boxen och inte på kortet... Så där lär du inte få ut något matnyttigt tyvärr...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
undrar om canaldigital tar in tv3hd i sitt utbud och sänder
Man kan ju alltid hoppas, tycker det är skumt att dom inte börjat sända Kanal 5 HD än, t.o.m. Boxer sänder ju den :/
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
@vip0575
Du behöver inte dubbelposta detta i flera trådar!!
Någon som testat detta som vip0575 postat?
Är det fortfarande aktuellt?
Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44
Tyvärr inte. Den nya mjukvaran som finns ute stänger av rs232 porten så man inte kommer åt konsolen. Shit out of luck om du inte har en box som inte är uppdaterad på nått år typ.