Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 49

Ämne: Tv3hd

  1. #11
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jonsa79 Visa inlägg
    Som sagt, screenshots är inga bevis då dessa kan modifieras precis hur som helst.

    @Minime. OM lösningen är riktig som du skriver, varför håller man den då hemlig tror du? Är det för att via kanske kan spärra den? Dum fråga kanske...

    Jaja, jag ger upp och inväntar sanningen någongång i framtiden...... kanske. ;-)
    Jag kan intyga att det går alldeles utmärkt att se på viasat HD med dreambox. Jag har själv blivit erbjuden extrahering av nycklarna som krävs men i nuläget så anser jag det för dyrt om man ser till vad man får för pengarna. Personen jag pratat med är ytterst trovärdig men jag outar ingen forummedlem här på forumet eller via PM så inga mail med frågor tack.

  2. #12
    Viasat börjar ju få ett rätt vettigt hdutbud nu... Och ännu mer intressant hur man går tillväga om CD hittar på att paira.
    Måste man ha hdboxen för att läsa ut nycklarna eller går det med vsats vanliga box?

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Inlägg
    766
    Tackad
    39 gånger
    @lordarcane eftersom de nycklar som behövs återfinns i boxens hårdvara (antar jag) så måste du ha HD-boxen.

    MVH
    Senast redigerad av _com_bort_ den 2011-01-03 klockan 17:19.
    Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44

  4. #14
    Okey... Dags att beställa efter en hdbox!

  5. #15
    Så en fråga vad är priset för att få till HD kanalerna för Via*t?

  6. #16
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Multitasking means screwing up several things at once.


  7. #17
    Medlem jonsa79s avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    90
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    Menar nog inte med originalbox... De flesta på detta forum använder sig garanterat av någon form av linux burk som man vill kunna se via hd på...

  8. #18
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    mycket möjligt men det framgår inte av frågan, vill man ha specifika svar får man allt vara tydlig med vad man vill
    Multitasking means screwing up several things at once.


  9. #19
    Ja om inte så är ju 99 fel eftersom man också måste ha ett grundutbud + 99kr för hd kanaler men det va ju ändå inte frågan :-)

    Är det någon som vet vad priset är för att få till Via*t HD kanaler i en DREAMBOX , alltså INTE i en "originalbox"?

  10. #20
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    För att få Vias HD kanaler i en DM krävs kunskap för att hacka Vias HD box eller måste man känna någon som kan fixa det åt en och det kostar flera tusen kronor...

    Varför ska man ha TV3HD när serierna som sänds där i HD finns att ladda ner via torrents eller liknande, typ 1 säsong före det som sänds på TV3?
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss