Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Sydantenn

  1. #1

    Sydantenn

    Tack för ett bra forum
    Finns det några guider som talar om vad man behöver för att köra CS med 4 dreamboxar till ett abbonemang från Sydantenn.

    MVH
    Patrik

  2. #2
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 059
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Prova SÖK-funktionen. Och det självklart inom hushållet !!!
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  3. #3
    Hej Matkoh

    Jag har provat sökfunktionen, men får inga bra svar därifrån.
    Jag tror att sydantenn använder Cryptoguard, vilket jag tror kan bli problem eller?.
    Självklart är det innom hoshållet 2 vuxna och 2 barn allt för att slippa bråk om vilka kanaler som man skall titta på.

  4. #4
    Var det någon som löste detta?

    Vi kommer också att få sydantenn nämligen.. Lite sugen på att veta vad som gäller..

  5. #5
    Du kan lika gärna lägga ner projektet. Såvitt jag vet funkar det inte.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Det är Cryotoguard som ställer till det för er. Det är i dagsläget omöjligt att kortdela när det handlar om Cryptoguard.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Precis som andra säger. Cryotoguard är problemet inte leverantören, det finns flera mindre TV-bolag som använder detta, anledningen är enkelt.

    Det är ett färdigt system framtaget för just mindre TV-bolag, en lösning man köper in och använder i sitt nät för just sända digitala kanaler, programkort osv. Precis som comhem gör fast dom kör med conax tror jag. Är osäker men det finns ju flera typer av system. Tror att just Cryotoguard är billigast men osäker.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss