Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: DM500 ljudfel ??

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    matkoh: Har precis testat med en annan strömadapter, det du menar med PSU ? Det vart ingen skillnad.
    Jag har har inget brummande ljud utan det tjuter som typ tintitus ungefär, och jag lovar har inte det :P, vart flera kompisar här som hör ljudet. Även testat olika kablar från box till tv. Enda jag inte testat är det optiska ljudet. Streamar jag ljudet till datorn äre klockrent ljud.

Jag lånar tråden lite.

På en av mina DM500c boxar så brusar det rätt mycket, vid höga ljud så skorrar det rätt friskt.

Jag har testat med dom kablar som följer med och scart men med samma resultat. Har även testat flasha om den utan framgång.

Boxen har fungerat utmärkt i 3 månader, ljudproblemen börja för 2-3 veckor sen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss