Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Artikel: Manuell installation av Mgcamd på Dreambox

  1. #21

    Hur fick du löst allt?

    [Hejsan

    Samma sak här. Hus fick du löst allt

    /C

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    133
    Tackad
    1 gånger
    Försöker installera Mgcamd på DM500HD (New Enigma2), men det går så där!
    Jag har följ den här guiden men ändå så får jag inte fram Mgcamd på Camd-listan.
    Jag har även provat att installera Mgcamd som .ipk, men samma sak där - det dyker inte upp i Cam-listan.

    Någon som kan ge mig lite tips?
    Senast redigerad av retep_s den 2012-06-19 klockan 10:17.

  3. #23
    Hej!Försöker att få i gång mgcamd 1.35a på en gammal DM7000 med Gemini 7.70 men får det inte att snurra. Får upp det i blåpanelen men ingen bild funkar inte 1.35a på DM7000? Har följt guiden till fullo. Finns det någon vänlig själ som vill hjälpa till. Har haft igång mgcamd på burken innan men den kraschade för mig så jag fick göra om allt från grunden.

  4. #24
    Hej, även jag försöker installer mgcamd mha guiden, tack för att du gjort den förresten. Men jag kör fast, tänkte prova att köra vi telnet men då säger den permission denied, har jag missat något steg?

    Fick igång det, hade missat att byta filnamnet till mgcamd. Men jag kommer inte så mycket längre. Detta blir resultatet när jag kör.

    Mgcamd v1.37 by mixvt, patched by D2MAC on Sep 10 2011
    [mg] Net:1:3:0:10s Show ecm:1, enm:1 Up:2 Au:1 Dir:0 Osd:no:80:0 Cache:0 Log:0:172.16.1.1:28007 Reread:0
    Senast redigerad av MickeE den 2013-01-02 klockan 13:23.

  5. #25
    hej!
    i dm600 pvr med New Enigma2 stämmer inte guiden.....hur gör man ? ngn som vet o can hjälpa till?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss