Resultat 1 till 10 av 103

Ämne: Via + dreambox

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    att installera oscam från en dreambox via addons kan jag tänka mig inte är några problem, men hur installerar man det på en extern server, vilken fil ska man köra osv, var ska man lägga configfilerna, vad ska det vara för format på filerna?

ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Chruz Visa inlägg
    att installera oscam från en dreambox via addons kan jag tänka mig inte är några problem, men hur installerar man det på en extern server, vilken fil ska man köra osv, var ska man lägga configfilerna, vad ska det vara för format på filerna?
    Läste du inlägg 21 i den här tråden?
    http://www.comhit.net/showthread.php...l=1#post164940
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

kollade lite mer noggrant nu, håller på att testa, vi får se om det fungerar, lär garanterat återkomma

Hej,

Har en till box på övre våningen men jag är inte riktigt säker på vara jag skall fylla i för denna? Är det i oscam.user man skall lägga till eller?

[account]
    user = User1
    pwd = pass1
    group = 1
    monlevel = 1
    au = via
    caid = 093E
    cccmaxhops = 0
    cccreshare = 0
    keepalive = 0

Och med nästa så ändrar man bara user och pwd, eller?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss