fan va dum jag känner mig nu.. haha ja nu är ju oscam i alla fall redo, testade som hastigast men de gick inte så bra men de där kollar jag på imorrn igen.
fan va dum jag känner mig nu.. haha ja nu är ju oscam i alla fall redo, testade som hastigast men de gick inte så bra men de där kollar jag på imorrn igen.