Ursprungligen postat av cornholio Kan någon bekräfta om det fortfarande fungerar med oscam? skönt då behöver jag inte leta mer, men som cornholio skrev, finns de någon som kan bekräfta att det fungerar i oscam? med nya kortet (blå pil) ??
Visa taggmoln
Forumets regler