-
Medlem
fan va dum jag känner mig nu.. haha ja nu är ju oscam i alla fall redo, testade som hastigast men de gick inte så bra men de där kollar jag på imorrn igen.
-
Färsking
Den version av oscam som beskrivs på tidigare inlägg i denna tråd fungerar inte för nya 093E-korten med gul pil. Man måste upp på verson kring "version=0.99.4-SB-svn, build #1527" för att det skall gå. Annars känner den inte igen kortet. I övrigt kan man köra med samma inställningar i config förutom att "protocol" i oscam.server inte får vara "internal". Det går istället bra att sätta till "protocol = mouse".
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler