Det är inte bara så att det är AU som felar lite? Tänker om kortet tappat koderna nu också när dom ändrat nått så det måste uppdateras igen?
Det är inte bara så att det är AU som felar lite? Tänker om kortet tappat koderna nu också när dom ändrat nått så det måste uppdateras igen?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag kör mgcamd men skall kanske prova med cccam
eller vilken är bäst att köra ?
Hur skall den configas ?