-
Seniormedlem
har testat med Caid = 0B00;093e och ident = 0B00:000000;093e:000000 i user filen. Även testat skriva in AU = CaD;VIA men inget resultat annat än att CaD också försvann
-
Färsking
prova att i userfilen på ident skriva 093e:"ditt providerid" ist. för 000000
-
Färsking
jag har en dm7020 box och kör med CD kort uppe och viasat nere, ska det stå Protocol = mouse när jag kör med korten i boxen???
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler