prova att i userfilen på ident skriva 093e:"ditt providerid" ist. för 000000
prova att i userfilen på ident skriva 093e:"ditt providerid" ist. för 000000
jag har en dm7020 box och kör med CD kort uppe och viasat nere, ska det stå Protocol = mouse när jag kör med korten i boxen???