-
Färsking
får ingen bild på klienterna, jag kör med 1.35a på klienterna men vet inte vad jag ska köra för cam eller cams på servern. innan hade jag MgCamd1.35a/NewCS1.67 och dom filerna ligger kvar men har lagt in oscam1.00 och filerna på var/tuxbox/config, där inne ligger också min newcs.xml fil. när jag startar oscam då unkar allt kanon på servern men ingen bild på klienterna?????
har någon en aning vad som jag gör fel??
vilken eller vilka cams ska jag köra med på servern
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler