Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: CD, orginal (BC 4.5?)

  1. #1

    CD, orginal (BC 4.5?)

    Halloj.

    Fick mitt BC här om dagen som funkar perfekt, men det jag undrar är följande: Farsan abbonerar på SVT1. 2, 24, TV4, TV4+ och Kanal 5. och när jag kollade på hans org. kort så såg kretsen exakt lika dan ut som på mitt BC, (alltså är det ett BC4.5 eller?) så jag försökte radera org. kortet och bränna in CD filer i ObiCard och WinExplorer men det sket sej! nån som vet varför det inte går att bränna över det?

    min gissning är att det inte finns prgram som klarar det än, am i rite or am i rite?..

    Mvh ego

  2. #2
    dum fråga kanske men varför skulle du radera hans originalkort? som jag fattat det så kommer dom att byta ut korten och det kanske blir problem med piratkorten. Vore det inte bra att ha kvar originalkortet då?

  3. #3
    jo visst, men han ska säga upp abb. och då har han ju ingen användning för det, jag är inte ute efter att sabba hans kort :wink:

Liknande ämnen

  1. Orginal CD kort...
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-06, 08:51
  2. orginal
    Av droos i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-07-07, 17:41
  3. AU på orginal?
    Av Lantto i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-27, 17:43
  4. cd orginal
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 13:41
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 14:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss